Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

εχω φαρμακειο σε χωριο του εβρου κατω των 100 κατοικων κοντα στα συνορα,158 λεει η απογραφη αλλα οι μονιμοι ειναι πολλοι λιγοτεροι.,εξυπηρετω τριγυρω χωρια και οικισμους και που οχι σουπερ μαρκετ,ουτε καφενειο δεν υπαρχει!!!!εξυπηρετω χωρια σε ακτινα 40 χιλιομετρων και βαλε απο το φαρμακειο που δεν εχουν προσβαση σε κτελ γιατι πολυ απλα εν ετει 2014 δεν υπαρχει καν δρομος,μονο χωματοδρομοςεχω χασει πανω απο 2000 ευρω σε εμπορευμα λογω των διακοπων ρευματος στην περιοχη κ παρολο που δικαιωθηκα απο το συνηγορο του πολιτη τη ζημια την απορροφησα εγω.κανω 90 χιλιομετρα τη μερα για να παω και να ερθω απο το φαρμακειο μου.διανυω 90 χιλιομετρα διαδρομη σε βουνο που κλεινει το χειμωνα λογω πυκνης χιονοπτωσης και εχω φυγει 2 φορες απο το δρομο λογω παγου προκειμενου να μη μεινει ουτε μια μερα η περιοχη χωρις φαρμακο !!εργαζομαι 12 ωρες την ημερα 5 μερες την εβδομαδα αδιαλλειπτα απο τα 24 μου και ειμαι 30 ,προσωπικη ζωη δεν ξερω τι σημαινει!! ο αγροτικος ερχεται λιγες ωρες την ημερα και υπηρξε περιοδος που μειναμε 2 μηνες χωρις γιατρο,το προσεχες διαστημα θα ξαναφυγει με αδεια και θα μεινουμε 5 μηνες χωρις ιατρικη καλυψη !!αν κλεισω και εγω δεν θα υπαρχει ΤΙΠΟΤΑ!!μεχρι και για φαξ σε εμενα ερχονται.και για οσους προτρεξουν και σχολιασουν το τι εκαναν αυτοι οι ανθρωποι πριν ανοιξεις θα σας πω οτι οταν ερχονταν τα πρωτα βιβλιαρια και πηγαινα να τα σφραγισω διαπιστωνα οτι πολλοι με χρονιες ασθενειες επαιρναν φαρμακα καθε 3-4 μηνες. οταν τους ρωταγα γιατι δεν τα παιρνουν καθε μηνα μου απαντουσαν οτι αν τυχαινε να κατεβουν στην πολη τα επαιρναν.....η προσβαση στο φαρμακο και το δικαιωμα στην υγεια εξαρτωνταν απο την τυχη!!επισης το 2008 δεν υπηρχε μνημονιοδεν υπηρχε οικονομικη δυσπραγια,οι περισσοτεροι δουλευαν σε οικοδομες(τωρα ειναι ολοι σε ταμειο ανεργιας η εφυγαν στο εξωτερικο και οσοι εμειναν εχουν χασει την ασφαλιστικη ικανοτητα) μου λεει φιλος μου οτι το 1980 η ορεστιαδα δεν ειχε κεντρο υγειας και του απαντησα οτι το 1960 ο μο ζωης ηταν δεκα χρονια πιο κατω.η αυξηση του μο ζωης οφειλεται κατα κυριο στη υπαρξη τις ιατροφαρμακευτικης περιθαλψης!!οφειλεται στο οτι ανοιξαν αγροτικα ιατρεια και φαρμακεια σε ολη την Ελλαδα και στην ανακαλυψη νεων φαρμακευτικων μοριων κ διαγνωστικων εξετασεων.Εκτος αν θελουν καποιοι να μας γυρισουν 20 χρονια πισω και να μας κατεβασουν κατω απο τη σαχαρα!!για του φιλους που μου λενε οτι αδικω τον εαυτο μου με την επιλογη του τοπου εργασιας που εκανα απαντω πως μπορει τα κριτηρια αδειοδοτησης να μη μου επετρεψαν να εχω να ιδρυσω φαρμακειο σε αστικο κεντρο για να βολεψω τον εαυτο μου αλλα δεν περναει μερα που να μην εισπραξω εκδηλωση αγαπης και ευγνωμοσυνης απο τους πολιτες που μου λενε μας εσωσες εδω που ηρθες.και θα επρεπε να ειμαι η πρωτη που θα πανηγυριζα τωρα που με τη δηθεν απελευθερωση θα μπορω να μεταφερθω οπου θελω αλλα δε χρειαζεται να εισαι διορατικος για να καταλαβεις οτι αυτη η απορρυθμιση δεν αποβλεπει στη βελτιωση των συνηκων εργασιας μου αλλα κυριολεκτικα στοχευει να μας αφανισει γιαυτο σπαραζω!!το φαρμακειο μου το πληρωσα με αιμα στην κυριολεξια!!ο πατερας μου "εφυγε" κυριακη μεσημερι πανω στο τιμονι καθως πηγαινε φαρμακο για κυστικη ινωση για κοριτσακι που κινδυνευε καθως το φαρμακο ηταν καιρο σε ελλειψη κ προειδοποιησα την εταιρια για την κρισιμοτητα της καταστασης!!το φαρμακο βρεθηκε κυριακη μεσημερι, το κοριτσι σωθηκε, ο πατερας μου πεθανε.εχω στειλε 2 ξεχωριστες καταγγελιες για ασθενη που επαιρνε ορφανο φαρμακο.την πρωτη φορα σε ιφετ επειδη δεν το εβρισκα τη δευτερη φορα σε εοπυυ γιατι το βρηκαμε σε συνθηκες ελευθερης ευρωπαικης αγορας κ της εβγαινε συμμετοχη 300 ευρω που αδυνατουσε να πληρωσει.με τις δικες αποκλειστικα ενεργειες και αφου η συναδελφος στο φαρμακειο του εοπυυ με χαρακτηρισε απαραδεκτη για την πιεση που της ασκουσα η ασθενης προμηθευεται πλεον το φαρμακο απο το φαρμακειο του εοπυυ δωρεαν!!προσοχη δεν ηταν φυκ ,ηταν 15 ενεσεις το μηνα ,85 ευρω εκαστη, χαρισα τζιρο 15000 ευρω το χρονο γιατι ειμαι αναλγητη κατα πολλους και μπορω να αντικατασταθω απο σουπερ μαρκετ!!για οσα λεω εχω στη διαθεση μου μειλ και χαρτια απο ιατρους και φορεις που επιβεβαιων την ακριβεια των παραπανω.οι φιλοι κ συναδελφοι που με γνωριζουν προσωπικα με καλουν σε συνεδρια για να ακουστει τι σημαινει να διατηρεις αγροτικο φαρμακειο υπο αυτες τις συνθηκες αλλα εγω μιλουσα γενικα φοβουμενη μην κατηγορηθω για προσωπικη προβολη.ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ,ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΛΕΩ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ!!ΚΑΙ ΟΙ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ ΧΑΡΤΗ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΜΟΥ ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΣΕ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΩ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΕΓΩΙΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ!!ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΜΥΝΗΜΑ ΔΕ ΣΑΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑ ΜΕ ΕΔΙΩΞΑΝ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου