Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΩΡΑΡΙΟ

Προτελευταιο σαββατο του χρονου που εχω εφημερια.Απο τον νεο  χρονο ολα θ αλλαξουν!Η Χαλκιδα μπαινει στο διευρυμενο ωραριο.....η ενοτητα σπαει και σ αυτο το σημειο!Απο την ομαδα των 12 φαρμακειων,θ ανοιγουν σιγουρα πανω απο 20 σιγουρα.Ο καθενας σιγουρα για τον λογο του,δεν θα σας κρινω εγω,αλλοστε τι ειμαι εγω για να σας κρινω...ο καθενας ας κρινει τον εαυτο του!Χθες μιλαγα με καποιον συναδελφο,ο οποιος μου ελεγε οτι ειμαι οπισθοδρομικος και οτι οι καιροι αλλαξαν,που δεν συμφωνω....Κακα τα ψεματα οι καιροι οντως αλλαξαν,ας ακολουθησει ο καθενας τον μοναχικο του δρομο,ταμπουρωμενος πισω απο τον παγκο,νομιζοντας οτι αυτος θα επιζησει και ο διπλανος θα βουλιαξει!Σιγουρα θα περιμενα,απο το ΔΣ της ΦΣΕ,μια συναντηση,μηπως βρισκαμε λυση,μηπως δεν χαναμε κι αυτη τη δυναμη μας.Δεν εγινε ποτε.Γιατι προεδρε?Γιατι συναδελφοι?Δεν κρινατε οτι ειναι σοβαρο?Δεν βλεπετε οτι πληττεται το μικρο φαρμακειο?Γιατι?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου