Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

ΑΙΤΗΣΗ

ΑΙΤΗΣΗ
Επώνυμο:……………………………… Όνομα:..................................................... Όνομα Πατέρα:………………………. Όνομα Μητέρας:………………………… Ημ/νια Γεννήσεως:………………………… Πόλη:………………………………….. Οδός:………………………………….. Αριθμός:………………………………… Ταχ. Κώδικας:…………………………… Τηλ.:………………………………………. Α.Δ.Τ:……………………………………. Α.Μ./Τ.Σ.Α.Υ.:………………………… Α.Μ.Κ.Α.:................................................. Α.Φ.Μ.:………………………………… Ειδικότητα:……………………………… Θέμα: Επιστροϕή εισϕορών Μονοσυνταξιούχου Ημερομηνία:……………………………
ΠΡΟΣ: ΕΝΙΑΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ Κύριοι, με την παρούσα μου, Σας δηλώνω ότι ανακαλώ την υποβληθείσα δήλωσή μου της παραγρ. 8α του άρθρου 7 του Ν. 982/1972 για την υπαγωγή μου στην κατηγορία του μονοσυνταξιούχου, αιτούμενος(η) τη διαγραϕή μου από την κατηγορία αυτή (του μονοσυνταξιούχου) και Σας καλώ να μου επιστρέψετε τις καταβληθείσες προς τον σκοπό αυτό εισϕορές μου της τελευταίας εικοσαετίας (20ετίας), όπως άλλωστε και στο θέμα 8ο της υπ’ αριθμ. 267 απόϕασης της 26ης Συνεδριάσεως της Διοικούσας Επιτροπής Σας της 24/10/2012 προβλέπεται, έντοκα δε, με το νόμιμο τόκο υπερημερίας, από της επομένης της ημερομηνίας υποβολής της παρούσης αιτήσεώς μου, αποτελούσης κατά νόμο ισχυρότατης οχλήσεως για το αιτούμενο προς ικανοποίηση δικαίωμά μου.
Μετά τιμής Ο/Η Αιτών/ούσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου