Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Συναδελφοι,καλησπερα!
Ενας νεος αγωνας επιβιωσης του Ελληνικου Φαρμακειου,ξεκιναει την Δευτερα 26 Νοεμβριου. Ηδη κηρυχθηκε απεργια για τις 26-27 και απο Δευτερα ξεκιναει αναστολη πιστωσης προς τον ΕΟΠΥΥ,με σκοπο εναν και μοναδικο.....ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!Ισως ειναι η τελευταια μας ευκαιρια συναδελφοι,κι αν την χασουμε ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ.Για μια φορα και μονο,πρεπει να δειξουμε ενωμενοι σαν γροθια,μονο ετσι θα μας υπολογισουν,μονο ετσι θα μας φοβηθουν,μονο ετσι θα υπαρχει ελπιδα!
Ο αντιπαλος μας δυνατος,κακος,χωρις μπεσα...θα μας εξαφανισει αν και αυτη τη φορα μας φαει η φαγωμαρα!
 Ξεχναμε το παρελθον,ξεχναμε τα λαθη,προχωραμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ με τον ΠΦΣ,ελπιζοντας οτι θα κερδισουμε,τις κοκκινες γραμμες που χασαμε σ ελαχιστο χρονικο διαστημα και η μοναδικη αιτια ημασταν  ΕΜΕΙΣ!!Τι αλλο θελετε συναδελφοι να μας κανουν για να καταλαβετε ποσο χαμηλα εχουμε φτασει?Το μαρτυριο της σταγονας συνεχιζετε με τις πληρωμες του ΕΟΠΥΥ,τα παλια χρεη πανε να διαγραφουν,η συμβαση αλλαξε πηγαινοντας την πληρωμη απο τις 45 ημερες στις 60,αναδρομικο rebate για ολο το 12,τα γαλατα στα super market ακολουθουν τα ΟΤC,οι ατομικες συμβασεις-το ανοιγμα του επαγγελματος-το ιδιοκτησιακο προ των πυλων,συνεχομενες αλλαγες τιμων,φαρμακα ανω των 200 ευρω με 30 ευρω κερδος,ανω των 50 ευρω για νεφροπαθεις στα νοσοκομεια,rebate που θα πληρωνετε ειτε ο ΕΟΠΥΥ πληρωνει με καθυστερηση,ειτε οχι...απο το 2013 φορολογια απο το 1 ευρω με 26% ως τις 50.000 ευρώ και από κει και πάνω με 35% και εσεις το σκεφτεστε ακομα?ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,παρτε το ειδηση!!!Η αδιαφορια μας και ο εγωισμος μας χτυπησε το μικρο,το μεσαιο,το μεγαλο φαρμακειο!!!Σε λιγο καιρο οι αλυσιδες θα πνιξουν καθε εναν απο εμας!Αγωνας διαρκειας η μονη λυση,αν νοιωθετε ακομα ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ,μην πεταξετε την τελευταια μας ευκαιρια!
«Ν' αγαπάς την ευθύνη, να λες …εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γη. Αν δεν σωθεί, εγώ θα φταίω» -- ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

«Ν' αγαπάς την ευθύνη, να λες …εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τους συναδελφους μου. Αν κλεισει εστω και ενα φαρμακειο εγώ θα φταίω» 
ΚΙΝΗΣΗ ΝΕΩΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ ΕΥΒΟΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου